Απεργούμε 28 Φλεβάρη ενάντια στην κυβέρνηση των δολοφόνων
(Η ΟΡ.Μ.Α. συμμετέχει στην απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα στις 11πμ, με προσυγκέντρωση 10πμ στη συμβολή Καραγιώργη Σερβίας και Σταδίου, στην κάτω μεριά της πλατείας Συντάγματος.) Δύο χρόνια έχουν περάσει από το δολοφονικό έγκλημα των Τεμπών. Η ακροδεξιά νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση της ΝΔ από τότε μέχρι και σήμερα κάνει τα πάντα για να συγκαλύψει αυτό το έγκλημα…

